Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

    Herkese merhabalar,


    Bugün bir iki arkadaşımla, okulda ders olmamasından dolayı günü boş geçirmeme sebebiyle Alsancak'a inmeye karar verdik ve gitmişken de AutoShow'u ziyaret edelim dedik. Arabaları tanıtması gereken kişilerin havalı ve ilgisiz hareketleri soğuttu (Citroen hariç). Fuarda iki arabaya da aşık oldum. Araçlarla ilgili görüşlerimi fotoğraflarıyla da birlikte aktaracağım. Araçları tamamen malzeme kalitesi, tasarım ve donanım yönünden inceledim. Her araba ilgimi çekmediği için bir kısmına da hiç yanaşmadım. Belki çok kapsamlı bir inceleme olmamış olsa da umarım sizlerin de ilgisini çekecek ve yardımcı olacak bilgiler paylaşabilirim.



    Daha gişelere geldiğimizde elimize sıkıştırılan fuar planını incelediğimizde aslında az da olsa zaman kaybı olacağını tahmin etmiştik hepimiz. Büyük merakla beklediğim Opel (tek isteğim 1.4 Turbo Insignia'yı görmekti), BMW gibi markalar yoktu. Buna rağmen, önceden çok methini duyduğum Klasik Otomobiller bölümü başlı başına yeter de artar bile. Bu bölümü, sunumun en sonunda paylaşacağım.


    Klasik arabalar bölümünü gezdikten sonra çok merakla beklediğimiz kısma, yeni arabaların olduğu kısma girdik. Küçük olan fuar alanına ferah bir halde yayılmış araçları incelemek çok zorlayıcı değildi. Üstüne üstlük tam içeri girdiğimizde başlayan dans gösterisi yüzünden arabaları çok rahat bir şekilde inceleyebildik.

    CİTROEN

    Yeni araçlar kısmının hemen sağ tarafında bulunan Citroen standını ilk başta ziyaret ettim. İçeride, C5, C4 Picasso, C4, C3, DS3 ve DS4 gibi modeller vardı. C4'ün başındaki kalabalık yüzünden onu atlayarak direk DS3'ün yanına gittim. Sarı siyah renkteki DS3, logosu, renkleri ve jantlarıyla çok ilgi çekiciydi. Fakat çok ufak bir araç olması, pek ilgimi çekmeme sebeplerinden biri oldu.






    [/center]

    Ardından hemen yan standdaki DS4'e usulca yanaştım. Mahogany rengine benzeyen sedefli rengiyle araç ilk başta beni benden aldı. Toplu tasarımı ve büyüklüğü son derece ideal olan aracın direk içine oturdum. Bir arabaya baktığımda ilgimi çeken ilk şey ekranıdır; eMyWay özellikli navigasyon ekranıyla içerisi en az dışı kadar cezbetti beni. Hoş bir park freni, 5 serisindeki gibi bir vitesi aracın içinin son derece stil sahibi tasarlandığının simgesiydi. Kokpitin orta kısmından, direksiyona yoğunlaştığımda, en çok ilgimi çeken ikinci şey, direksiyonun arkasındaki kulakçıklarla vites geçişlerinin sağlanmasıydı. Dolu bir direksiyona sahip olması da aracın içerisindeki kalite hissini arttırıyordu. Arabanın neredeyse tüm tuşlarına tek tek basıp, kalite hissini test ettim sanırım ve bu haliyle benden son derece iyi bir not aldı. Yeterli arka diz mesafesi sunan DS4'ün Denon marka ses sistemini test edememem en büyük uhte oldu içimde. Araçtan indiğimde, yanıma yaklaşan model, araç hakkında zaten önceden fark ettiğim bilgileri vermeye başladı. Telefon numaramı aldılar, bir kaç gün içerisinde (?) beni arayıp, araç hakkında daha detaylı bilgi verileceğinden bahsetti. Fuar çıkışı babamı aradığımda tek bahsettiğim araç DS4'tü. Kim bilir, belki de 2 sene içerisinde bir tanesine de ben sahip olurum.






    Volkswagen



    DS4 gibi bir araçtan sonra hiçbir araç ilgimi çekmediğinden direk, Volkswagen standına geçtim. Golf, Polo, Touareg, Passat, Amarok, Crafter'ın olduğu standda, Golf ve Polo'nun başı çok kalabalıktı. Camdan içeri baktığımda, malzemelerin vermediği kalite hissinden dolayı direk Touareg'in yanına gittim. Land Cruiser Prado'nun vermediği bir büyüklük hissi veren aracın, tuş kalabalığı kafa karıştırsa da ilk başta, daha sonra size çok büyük bir kalite ve donanım olarak doluluk hissi veriyor. Radyosunu çalıştırabildiğimiz tek araç olan Touareg'in sesinin kilitli olması ne ses sistemini ne de navigasyonunu test etmemize imkan tanıdı. Dokunmatik olan aracın, kimi kontrollerinin vitesin hemen arkasında olması, en cezbedici yanlarından biriydi. Ledli tasarımıyla çok ilgimizi çeken Touareg, fiyatının ulaşılmazlığından dolayı sadece uzaktan bakmamıza ve ancak fuarda içerisinde oturabilmemize yol açıyor. Evet, o fiyatlara çıkıldığında kesinlikle alınabilecek bir araç Touareg.







    Porsche


    Güzel bir Porsche standına sahipti İzmir AutoShow 2011. Fakat, araçları detaylı incelemeye fırsat vermeyen görevliler ancak dışarıdan incelememize sebep oldu. Porsche standının tamamen etrafı çevriliydi ve içeri kişiler sayıyla alınıyordu.






    Carrera 4S'in arka tasarımı, Need For Speed Porsche Unleashed oynayanların hatırlayacağı eski 4S'lerin tasarımına çok benziyordu. Böyle olması araca eski kişiliğini geri kazandırmıştı.



    Ford

    Porsche'den sonraki durağımız olan Ford'da hiç fotoğraf çekme zahmetine girmedim. Zaten her gün gördüğümüz araçlar olması ve hiç beğenmemem sebebiyle sadece yüzeysel olarak baktık. İç tasarımındaki ruhsuzluğu arkadaşıma tattırabilmek için Mondeo'nun içine bindik. Arkadaşımın tepkisi şuydu;

    -Tam şirket aracı olmuş.


    Toyota

    Citroen'deki gibi içimde kıvılcım oluşturamayan bir stant da Toyota'ydı. Ön plana sundukları olan body kitli Auris biraz ilgi çekse de içine bindiğiniz an tüm o kıvılcımı söndürüyor. Fakat bu, yine de hoş bir araba olup, satın alınması piyasadaki bir çok araçtan daha mantıklı olan bir araç. Eski yurt arkadaşımın aynı araca sahip olmasından dolayı pek inceleme ihtiyacı duymadığım aracın içinin fena olmadığını söyleyebilirim.





    Renault

    Direk atladığımız bir stant oldu Renault. İçerisinde mat siyah Fluence, Fluence Z.E., Latitude gibi modeller vardı.

    Hyundai

    Hyundai, Accent, i30, Genesis Coupe, ix35 gibi modellerle stanttaki yerini almıştı. İnceleme ihtiyacı duyduğumuz tek araç Genesis Coupe, kocaman bir kapıyla size hoşgeldin diyor. Hoş bir tasarıma sahip Genesis Coupe'nin içine bindiğinizde, yine kalite hissini elde edemiyorsunuz. Aracın bir diğer beğendiğim tarafı, iniş ve binişlerin çok kolay şekilde sağlanabilmesi.





    Skoda


    Arkadaşlarımdan birinin Skoda sahibi olması sebebiyle, üzerinde durduğumuz stantlardan biriydi. Octavia ve Superb, çok güzel araçlardı. Kalite hissini sonuna kadar yaşatan bu araçlardan bir tek beğenmediğim kısım, Octavia'nın direksiyonundaki boşluk hissiydi. SuperB'in de arka diz mesafesi kesinlikle atlanmayacak, verdiği kalite hissi de üzerine basa basa bir kez daha belirtilebilecek cinstendi.






    Peugeot


    Geniş bir model ağıyla forumda olan Peugeot'un mankenlerinin cinsliği, sizi aracın içine yaklaştırmayan ve son derece yukarıdan bakan tavırları araçları incelemeden direk diğer standa geçmemize sebep oldu. Umarım çok sık ziyaret alan sitemizde bir Peugeot yetkilisi bu yazıyı okur ve gerekeni yapar.



    Mercedes Benz

    SL, SLK, E, E Coupe, C Coupe, C, CLS seriyle forumda olan Mercedes'in sadece C serisinin içerisini inceleyebilmenize fırsat tanınıyor. Görünürdeki kalite hissi, farkedilir şekilde bir önceki seriden artmış olsa da tuşlara bastığınızda kalite hissinin düştüğünü, Insignia'dan daha küçük olan iç hacmi ve yüksek fiyatı bu araçla ilgili tekrar düşünülmesi gerektiği hissi uyandırıyor. Ama yine de tasarımıyla çok güzel bir araç C serisi.

    C'den sonra ilgimi çeken diğer araç olan CLS'ye ise sadece dışarıdan bakabilmekle yetindim. Sanki, Porsche'de ve Peugeot'ta (neden Peugeot standını Mercedes ve Porsche ile aynı statüde tuttuğumu da çözemedim, umarım standdakiler de çözemez!) ''Siz sadece bu arabalara dışarıdan bakabilirsiniz'' gibi bir hava sezdim. Mercedes, Porsche sadece görüntü konusunda bir güzellik katarken fuara, Peugeot boşuna gelmiş.









    KLASİK OTOMOBİLLER BÖLÜMÜ

    Klasik otomobiller bölümüne girişte sizi bir Ferrari ve bir Lamborghini karşılıyor. Bölümde bulunmalarının sebebi, 3 turu 99 lira olan kampanyayı size tanıtmak. Son derece ilgili olan tanıtıcılar, size araçlar hakkında bilgi vermekten de çekinmiyor. Ferrari'nin boyasındaki bariz solma ve Lamborghini'nin ön yüzeyindeki yıkamadan dolayı oluşan çizikler içinizi de cızlatmıyor değil. (Pardon Lamborghini'yi hiç çekmemişim )






    Bolca Corvette'in, Mustang'in bulunduğu bu bölümün fotoğraflarını direk paylaşıyorum çünkü bu araçların çoğu yorum yapılabilecek araçlardan değiller.












    Bu fotoğraf, tüm Gran Torino filmini sevenlere gelsin. Eski de olsa stil sahibi Ford'lardan biri.


    Jantlarıyla ilgimizi çok çeken bu Mustang'in jantlarını yakından incelediğimizde, çok fazla hırpalandığının, köşelerinin çok kötü noktaya geldiğini gördük. Umarım kalitesi düşük olan bu fotoğraflardan yeterince anlaşılır.

















    Sizi, The Departed filmindeki yaşlı İrlandalı mafya babası Frank Costello'nun (Jack Nicholson) havasına sokan, her ayrıntısı düşünülmüş, ön ızgarası bile dökme demir olan çok güzel bir araçtı bu Cadillac.









    Merak edenler için belirteyim, yerle arasında tam bir parmak vardı.


    Tüm mesaj boyunca anlatmak için heyecanla beklediğim tek araç, kaputundaki 383 Magnum yazısıyla sizi eriten, Special Edition Dodge Challenger'dı. Renkleriyle, jantıyla, hırçın duruşuyla, kasıyla hiç söze gerek bırakmayan; fuardan çıktıktan sonra bile hakkında uzun uzun konuşabileceğimiz bir araçtı. Mükemmel kelimesini de fuarda hak eden tek araçtı.















      '11 Insignia   |   Edition + Elegance   |   1.6T   |   Olimpik Beyaz

    http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=8025.0

  • #2
    Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

    *Klasik otomobilleri de ekledim.

      '11 Insignia   |   Edition + Elegance   |   1.6T   |   Olimpik Beyaz

    http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=8025.0

    Yorum


    • #3
      Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

      ayırmıyacamda secmeyecemde Alttaki resimlerin hepsi benim olsun
      inşallah kuracam kendi garajımı bende,
      Erdem kardeşim ellerine emeğine sahip her biri birbirinden güzel maşallah

      Yorum


      • #4
        Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

        Sadece en alttaki bile, başlı başına 15 araçlık bir garaja bedel.

          '11 Insignia   |   Edition + Elegance   |   1.6T   |   Olimpik Beyaz

        http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=8025.0

        Yorum


        • #5
          Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

          Orjinal yazı sahibi: CRR
          Sadece en alttaki bile, başlı başına 15 araçlık bir garaja bedel.
          bende 3. yavrumu katacam garajıma haftaya bakalım sırayla Erdem kardeşim

          Yorum


          • #6
            Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

            offf offf challenger arka lastikleri bizim insignianın iki lastik birleşimi, plaka da çok mükemmel, fakat klasik otomobillerin başındaki tipler afedersiniz de çok anguttu bir şey bilmiyorlar ya, bir caka bir çalım, ama araçlardan haberi yok, ben orda ona challengerin şeceresini çıkarırım, herif arabaya charger demez mi delirtti beni, üzerindeki kağıtta da charger yazıyordu, ben dedim bu araç challenger, yok diyo o charger, kör ya, arabanın her yerinde challenger yazıyor ama adam bi haber, çok fazla sinir oldum o bölümde, sinirlenmemek için kaçtım... paylaşımlar çok güzel kardeşim eline sağlık, orda en ilgi çeken amerikanlar kesinlikle corvette stingray, challenger ve 68 ve aşağısı olan mustangler, gerisi çok önemli değildi ordaki mor kamyonet 600 bg bunu da unutmadan söyleyeyim

            Yorum


            • #7
              Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

              Her yanı dağılacak gibi duruyordu. 600 HP onun neyine! Challenger müthişti. Sadece klasik otomobilllerin başındakiler mi anguttu abi? Tek başına Challenger'ı sergileseler de yeterdi ama onun dışında gri Cadillac ve jantlarına konsantre olduğum Mustang de ayrı bir güzeldi.

                '11 Insignia   |   Edition + Elegance   |   1.6T   |   Olimpik Beyaz

              http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=8025.0

              Yorum


              • #8
                Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

                bizde gidicektik vakit kalmadı yarın sonaxda ön 2 cama film çekilicek fırsat olurca gidicez bakalım işin yoksa gelsende erdemmm
                Düşünmeden konuşmanın cezası sonradan düşünmeye mahkum olmaktır.
                GIBBON

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

                  erdem güzel bi paylaşım olmuş
                  Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                  [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

                    evet mustangin jantlar güzel ama tip yok ne yazar, 70 sonrası mustang bir bozuldu, 90'larda ancak toparladı kendini, 20 sene mustang diye bir araç yoktu ya, o kasaların hepsi berbat, o araçta sırf ilgi çeksin diye jant yapmışlar, 71 modeldi galiba o kardeşim ve aracın tipi ööö yani, 10 bine verseler almam, ama yanındakiler en az 50 bin ederler en agresif mustang 69 olan, zaten jübile yaptı o araçla challenger 385 bg zaten standart, o araç pati atmaya bir başlasın, 200 km'ye kadar sardırır o lastikleri ilk gün çok ilgiliydiler fuarda, her arabaya da biniliyordu, cls'ye bindim, sl'e bindim, c ve e yi zaten test ettik Burak Çukurova ile fabia rs'in lastiklerini parçaladık peugeota uğramadık bile, gereksiz ya... ds4 dedin de kardeşim, sana zaten telde de anlattım, 120 bg'liğine hiç bakma, çok yakıyor, e-hdi stop&start test ettik test sürüş aracı ortalaması 11.5 litre, çok felaket, dizel araç o kadar ortalamaya sahip olamaz! mcp otomatikleştirilmiş şanzımanı berbat, 3 sn'de vites atıyor, acayip yığılıyor... performans zaten yok, o aracı ancak 156 bg götürür, dizel zaten 11.5 lt yakıyor 156 bg artık 15 yakar en az sürüş keyfi iyi fakat manuel alırsan kullanırsın, tipi çok güzel, sürüşü zevkli fakat gerisi berbat

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

                      Orjinal yazı sahibi: duownage
                      bizde gidicektik vakit kalmadı yarın sonaxda ön 2 cama film çekilicek fırsat olurca gidicez bakalım işin yoksa gelsende erdemmm
                      Yarın, Kıbrıs Şehitleri Caddesi'nde saat 2'de toplantım var. Duruma göre, seninle buluşalım.

                      Orjinal yazı sahibi: emrezxr
                      erdem güzel bi paylaşım olmuş
                      Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim abi.

                      Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
                      evet mustangin jantlar güzel ama tip yok ne yazar, 70 sonrası mustang bir bozuldu, 90'larda ancak toparladı kendini, 20 sene mustang diye bir araç yoktu ya, o kasaların hepsi berbat, o araçta sırf ilgi çeksin diye jant yapmışlar, 71 modeldi galiba o kardeşim ve aracın tipi ööö yani, 10 bine verseler almam, ama yanındakiler en az 50 bin ederler en agresif mustang 69 olan, zaten jübile yaptı o araçla challenger 385 bg zaten standart, o araç pati atmaya bir başlasın, 200 km'ye kadar sardırır o lastikleri ilk gün çok ilgiliydiler fuarda, her arabaya da biniliyordu, cls'ye bindim, sl'e bindim, c ve e yi zaten test ettik Burak Çukurova ile fabia rs'in lastiklerini parçaladık peugeota uğramadık bile, gereksiz ya... ds4 dedin de kardeşim, sana zaten telde de anlattım, 120 bg'liğine hiç bakma, çok yakıyor, e-hdi stop&start test ettik test sürüş aracı ortalaması 11.5 litre, çok felaket, dizel araç o kadar ortalamaya sahip olamaz! mcp otomatikleştirilmiş şanzımanı berbat, 3 sn'de vites atıyor, acayip yığılıyor... performans zaten yok, o aracı ancak 156 bg götürür, dizel zaten 11.5 lt yakıyor 156 bg artık 15 yakar en az sürüş keyfi iyi fakat manuel alırsan kullanırsın, tipi çok güzel, sürüşü zevkli fakat gerisi berbat
                      Mustang konusunda farklı düşünüyoruz demekki. Bir şey dikkatimi çekti, arabaya binince, yukarı bakarak arabayı sürüyorsun (Mustang'te) ve burnunu göremiyorsun. Kullanımı çok zor bir araba olmalı.


                      DS4 gibi bir araca bindikten sonra hiç gözüm SL, SLK, CLS'ye kaymadı bile ne yalan söyleyeyim. Sonuçta sınıf olarak çok yüksek bir araba olduğu için içlerine binememenin eksikliğini hissetmedim.


                      DS4 konusunda da, şimdilik net bir şey yok. Sadece konuştum, onay aldım ama zamanı belli değil. Az önce C4'ü araştırdım, DS4'ten logo dışında pek farkı yok gibi duruyor. C4 ile DS4 arasında da 2.000 lira oynuyor. İyice incelemek gerek. Gerekirse ikinci el olur, dizel olur. Ben çok öyle sıkıntı etmem illa sıfır olmasını. Ankara'ya gidince, babamla detaylıca inceleyeceğiz. Çok öyle ataklık bir beklentim yok. Sadece konforlu, sürüşü zevkli ve donanımlı bir araç olsun.

                        '11 Insignia   |   Edition + Elegance   |   1.6T   |   Olimpik Beyaz

                      http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=8025.0

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

                        Peu 508 1.6 112 hp benzinli motorla 1500 km yapmış inanamadım bayiden aradılar test sürüşüne gidip göreceğim ben de dizeli niye 11 lt yakıyormuş anlamadım..
                        Seat Ibiza 2014 1.4 Style Beyaz
                        Seat Ibiza 2013 1.2 TSI DSG Style Kırmızı
                        VW Passat 2015 1.6 TDI DSG Comfortline Harvard Mavi Sunroof Led Ön Farlar

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

                          Orjinal yazı sahibi: Hasan
                          Peu 508 1.6 112 hp benzinli motorla 1500 km yapmış inanamadım bayiden aradılar test sürüşüne gidip göreceğim ben de dizeli niye 11 lt yakıyormuş anlamadım..
                          Deme, lütfen Peugeot deme :P

                          Ciddi çok sinirlendim bugün.

                            '11 Insignia   |   Edition + Elegance   |   1.6T   |   Olimpik Beyaz

                          http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=8025.0

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

                            valla bende ds4'ten çok etkilenmiştim ama sürüşü ve yakıt tüketimi hayal kırıklığı olmuştu, ama hayırlısı be kardeşim alcan zaten gezcen o araçla, zannedersem fazla rüzgar direnci yüzünden fazla yakıyor, basmazsan, araç yakmaz zaten, bi de manuel alırsın, ooooh misler gibi ben bundan sonra babama suv aldırırım her türlü hiçbir binek bu zevki vermez, ya bu zevki c verir, ya da bmw verir de o paralar da onlara verilecek gibi değil... ya şimdi, bu fuar uzun sürdü aslında, ordaki kişilerde sıkılmıştır artık, aynı şeyleri anlatmaktan etmekten filan, biz ilk gün gittik şanslıydık, daha güleryüzlüydüler, yani zaten bizimle ilgilenmelerine de gerek kalmadı biz Emre'yle gidiyorduk, araçları direk inceliyorduk, bilgi almamıza ne gerek var ki araçların hepsini tanıyoruz biliyoruz zaten, bi lgiye ihtiyaç yok, gösteriş için koymuşlar mankenleri valla bir görsen millet içine düşecek onların ya biz hiç muhatap bile olmadık olmak da pek istemedim, çok ilgi gösteriyorlar, bi havalara giriyoruz ooo bizle ilgilendi filan diye halbuki herkese aynı terane biz hedeflerimize odaklandık, arabaları inceledik çok şükür o ferrari ve lambo olayı da trişkadan, araçlarda sınırlandırıcı var, hızlı gidemiyorlar pek, 100 lira verirsin, şehirler arası otoyol hız sınırlarını geçemezsin sıkıntı olur ordaki kız bana dedi ki size ferrari sürdürelim, ben dedim zaten sürdüm, peki lambo, ben dedim bak o olabilir fakat dedim o parayı biriktirip ona binebilir miyiz? o dedi bende öğrenciyim, ben biriktirir binerdim dedi, peki dedim yaptın mı böyle bişey o da kaldı yazık, hoş da bi kızdı ama

                            Orjinal yazı sahibi: Hasan
                            Peu 508 1.6 112 hp benzinli motorla 1500 km yapmış inanamadım bayiden aradılar test sürüşüne gidip göreceğim ben de dizeli niye 11 lt yakıyormuş anlamadım..
                            112 bg dizel kardeşim o yapıyor onu fakat ds4 aynı motorla dehşet yakıyor

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: 2011 İzmir AutoShow Fuarı | Fotoğraflı

                              Dizel miymiş, benzinli diye okudum öyle hatırlıyorum bir araştırayım.
                              Seat Ibiza 2014 1.4 Style Beyaz
                              Seat Ibiza 2013 1.2 TSI DSG Style Kırmızı
                              VW Passat 2015 1.6 TDI DSG Comfortline Harvard Mavi Sunroof Led Ön Farlar

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X